Puhelinpalvelumme ovat siirtyneet takaisinsoittojärjestelmään

Osa Tyks Orton potilaspuhelinliikenteestä on siirtynyt takaisinsoittopalvelujärjestelmään. Tarkoituksena on laajentaa palvelu koskemaan kaikkia numeroitamme, tällä hetkellä palvelu ei vielä koske tekonivel- ja selkäpotilaitamme.

Aikaisemmin käytetyistä palvelunumeroista puhelut siirtyvät automaattisesti uuteen järjestelmään. Mikäli puhelinpalvelussamme on jonoa, asiakas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön, tai jäädä linjalle odottamaan linjan vapautumista.

Uudella takaisinsoittojärjestelmällä pyrimme parantamaan saavutettavuuttamme. Nyt potilaan ei tarvitse soittaa useita kertoja linjan ollessa varattuna, vaan hän voi jättää soittopyynnön.

Takaisinsoittopyyntöihin lupaamme vastata kahden arkipäivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa järjestelmästä ohjataan vuodeosaston numeroon.