Tiedote potilaillemme ja vierailijoillemme koronavirusepidemiaan liittyen

Ma 6.4. alkaen Tyks Orto kirurgisen sairaalan ulko-ovet ovat auki arkisin 6.30-16.00. Muina aikoina kulku sivuovesta ovisummerilla.

Kaupunginsairaalasta yhdyskäytävää pitkin pääsee kulkemaan arkisin klo 7-16.

Mikäli olet ollut edeltävän viikon aikana ulkomailla, tai koet hengitystieinfektion oireita kuten kuume, yskä, hengenahdistus, pyydämme sinua peruuttamaan ajanvarauksesi soittamalla kutsukirjeessä mainittuun hoitavaan yksikköön. Epidemian aikana hoitoon liittymättömät vierailut sairaalaamme on kielletty. Pyrimme näin osaltamme estämään infektion edelleen leviämistä.

Koronavirusepidemia ruuhkauttaa ajoittain puhelinliikenteemme. Tällaisessa tilanteessa voit hyödyntää Chat-palveluamme. Chat-palvelun löydät nettisivujemme oikeasta alareunasta. Palvelu on käytössä arkipäivisin ja toimii suojaamattomassa yhteydessä. Chat-palvelun ollessa kiinni ja viikonloppuisin voit jättää viestin Chat sähköpostiin. Sähköpostiin vastataan seuraavan arkipäivän kuluessa.

Tyks Orton toiminta jatkuu toistaiseksi normaalina. Mikäli toiminnassamme tapahtuu muutoksia, tiedotamme niistä nettisivuillamme ja olemme tarvittaessa puhelimitse yhteydessä leikkaukseen tai poliklinikalle tuleviin potilaisiimme.